Vakantie? Stel eenvoudig je ‘out of office’ reply in

Vakantie? Stel eenvoudig je 'out of office' reply in

Ga je binnenkort op vakantie en wil je mensen laten weten dat je minder snel (of niet) kan reageren op e-mail?
Stel dan een automatische e-mail beantwoorder (out of office reply) in.

Dit is kinderspel met behulp van het controle paneel. Je kunt zelfs een begin- en einddatum instellen, zodat je er verder geen omkijken naar hebt. Op deze pagina vind je een handige stap-voor-stap uitleg!

Hoe stel ik een automatische beantwoorder in?

Binnen het controle paneel kan je gemakkelijk een beantwoorder (out of office reply) instellen. Dat kan handig zijn als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en je dit wilt laten weten aan de afzender. Op deze pagina leggen we uit hoe je dit kan doen.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

2. Klik in het menu op Hosting

Zodra je op Hosting klikt kom je in het overzicht met jouw website. Klik op de website waar je een e-mailadres wilt aanmaken.


3. Klik op Beheer e-mail adressen

Zodra je op hierop hebt geklikt klapt het e-mailgedeelte zich open. Hier kan je het gehele e-mail beheer doen zoals het aanmaken- en verwijderen van e-mailadressen en forwarders maar ook het instellen van beantwoorders.

4. Klik op het potlood icoontje

Klik op het potlood icoontje van het e-mail adres welke je wilt aanpassen.

Vervolgens verschijnt er een pop-up, hier kan je onder Autoresponder de gewenste autoresponder instellen.
Zodra je op Opslaan klikt is deze wijziging direct actief.

Share

Recommended Posts

Vertaal »
support
icon
Hulp nodig?
Close
call
06-22396389
skype
Skype Chat
menu-icon
Support Ticket